четверг, 12 февраля 2015 г.

Модуль 4

Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати різні види оцінювання учнів. Навчилась як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікативні технології  для оцінювання учнів під час навчального процесу. Особливості оцінювання учнів в проектній діяльності, складати план оцінювання учнів, графік оцінювання. Дізналась різницю між оцінювання при традиційному навчанні  учнів та за методом проектів, важливість значення формуючого оцінювання в проектній діяльності. Оцінювання повинно проводитись у продовж всього навчального циклу, вчитель повинні використовуватись різні методи оцінювання, активно залучати до цього процесу учнів. Для цього необхідно на початку повідомити чіткі критерії оцінювання роботи учнів, показати інші зразки або приклади виконаних робіт… Продовжували вдосконалювати   вміння створювати презентації.

Комментариев нет:

Отправить комментарий